Minket választott a Deloitte!

A DeepInsight lesz a Deloitte kommunikációs partnere! "A Deepinsight feladata lesz, hogy a Deloitte szerteágazó tanácsadói tevékenységét egységesen jelenítse meg a különböző iparági szegmensekben, illetve a tanácsadói szolgáltatások kommunikációján túl a partnerek,...

Lopni kell a kultúrából: megjelentünk a Kreatív print kiadványában

A legutóbbi Kreatív print kiadványban velünk is megjelent egy interjú, melyben Vágvölgyi Misi és Vér Balázs mesélt a cégről és a filozófiánkról. "A DeepInsight kezdettől fogva a két terület egyesítésére törekszik, hiszen „a reklám és a pr egy tőről fakad" "Sokan azt...

Közösségi média és influencer kampány a menstruációról

Influenszerekkel vitatják meg a menstruációt, közben a kommenteket monitorozva tesznek eleget a mellékhatás-bejelentési kötelezettségnek. A megbízónk magabiztosan vágott bele abba a közösségi felületeken, influencerek bevonásával futó edukációs kampányba, melynek...

A DeepInsightban folytatja Várszegi György

A DeepInsighthoz igazolt Várszegi György, a közel-keleti karrierjét nemrégiben lezáró reklámszakember. Korábban itthon a Young & Rubican art directora valamint az Ogilvy & Mather head of art-ja volt, július 1-től a kreatív stratégiai partnerként csatlakozott a...

Kategóriagyőzelem a Content + Marketing Award 2017-en!

A Content + Marketing Award-on a tartalommarketing eszközeit és megoldásait használó kampányokat díjazzák, a díjátadó május 31-én volt, az Ankertben. Örömmel jelentjük, hogy az Életben maradnának kampányunk kategóriagyőztes lett (egyesületek/szervezetek kategóriában)...

Ovárium kisfilmünk az RTL Klub híradóban

A Mályvavirág Alapítvány megbízásából a Petefészek Világnapjára készült rejtett kamerás kisfilmünk Kamarás Iván főszereplésével tegnap az RTL Klub híradójában is feltűnt. Csak Magyarországon évente hétszáz nő hal meg petefészekrák miatt. Kora stádiumban még...

Föld napi “újrahasznosított” mozireklám az FCC-nek

Újrahasznosított mozireklám: Árnyékszobor-performanszt álmodott a Föld Napjára a DeepInsight az FCC Magyarország megbízásából. „A hulladék létrehozása nem feltétlenül rossz dolog. Az a helytelen, ha nem kezdünk vele semmit.” - Mark Stevenson gondolatára reflektált a...

A DeepInsight ott van a Sabre Awards döntőjében!

A világ legrangosabb pr-versenyének számon tartott Sabre Awards EMEA-n, Közlekedés és logisztika kategóriában, a Green Taxi kampánnyal ott vagyunk a világ legjobb 5 kampánya között! "A Közlekedés és logisztika kategóriában is köszönthetünk a Sabre Awardson egy magyar...

Ott vagyunk a Hipnózis 2017-es döntőjében!

A tavalyi év után idén is bekerültünk a Hipnózis reklámverseny döntőjébe! Ezúttal az Életben maradnának (http://www.eletbenmaradnanak.hu) kampánnyal sikerült a shortlistre jutnunk, méghozzá az Integrált - társadalmi célú kampányok...

Rövid showreel az első évünkből

Még 2016 margójára: ezt a videót vetítettük le a Kreatív által szervezett hazai PR toplista díjátadóján, ahol a 6. legjobb ügynökség lettünk. Deepinsight Creative Agency - 2016 - showreel, PR list award event from Deepinsight on...

2016-ban a 6. legjobb ügynökség vagyunk!

Szerda este a Kioskban tartott ünnepélyes díjátadón bemutattuk a PR Toplistát, amely a 2016-os szakmai versenyek alapján rangsorolja a piac szereplőit. Újoncként, az első évünket a 6. helyen zártuk a PR ügynökségi listán. Köszönjük minden ügyfelünknek és barátunknak,...

A DeepInsight készíti az Unilever Nagy Rámakönyvét

A múlt héten két Prizma aranyat is begyűjtő kreatív ügynökség meghívásos tender nyerteseként kapta meg  az Unilever Rama Sütőmargarin kommunikációjának egyik legrégebbi és egyben legfontosabb projektjét, a Nagy Ramakönyv megújítását. Kós Nikolett az Unilever...

Két arany a Prizma Kreatív díjátadón!

Tegnap este csapatunk két aranyat is elhozott a 2016-os Prizma Kreatív PR díjátadóról, ahol a Green Taxinak készített kampányunkkal a "Piaci bevezetés/újrabevezetés" és a "Közlekedés" kategóriákban nyertünk. Ezúton köszönjük a Green Taxinak, hogy ezt közösen...

Életben maradnának: index és RTL Klub megjelenések

Az Életben maradnának kampányunk hatalmas sikert aratott, hiszen alig 2 nap alatt közel 50 ezer egyedi látogatót ért el a honlapunk, nem mellékesen rengeteg webes, rádiós és TV-s megjelenést is sikerült elérnünk: Zseniális képregényekben elevenednek meg a legnagyobb...

Rejtélyes hirdetőoszlopok Budapesten: közünk van hozzá!:)

Minden bizonnyal az év legrejtélyesebb hirdetőoszlopát helyezték el Budapest belvárosában. Az oszlop nem plakátokat és nem is reklámot rejt, sőt első pillantásra olyan, mintha valaki betörte volna az üvegét. A különös és igencsak rejtélyes hirdetőoszlopot Budapest...

3 kategóriában is döntösek vagyunk a 2016-os Prizma Kreatívon!

A DeepInsight Creative Agency 3 kategóriában is döntős az idei Prizma Kreatív PR díjon a Green Taxinak készített kampánnyal! November 7-én lezárult az idei Prizma versenyének elsőkörös bírálata. Az online zsűrizés során vállalati szakemberek és ügynökségi képviselők...

VR fejlesztés a CSL Plasmának

A világ legnagyobb plazmagyűjtő vállalatának készítettünk egyedi fejlesztésű, virtuális valóság (VR) edukatív játékot, melyet a nyíregyházi Vidor fesztiválon mutattunk be.