Elindult a VaccInTime, a szerelemprojektünk!

Elindult a VaccInTime, a szerelemprojektünk!

Megálmodtuk, megcsináltuk! Gőzerővel hasít szerelemprojektünk, a VaccInTime, hazánk első oltásfigyelmeztető rendszere, amelyet stratégiai partnerünk, a Comnica közreműködésével valósítottunk meg.Tehát, ha kisgyermekes szülő vagy, és számodra is nehéz fejben tartani a...

What to do with your brand during COVID-19?

What to do with your brand during COVID-19?

Our creative team has prepared a white paper to give brands a quick fix with their communication during these though times we have to face now. This publication includes a few simple steps on what you should do with your brand and its communication during the coronavirus crisis.

Megnyertük a Drivingcamp tendert

Megnyertük a Drivingcamp tendert

Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi integrált kommunikációs ügynökségét hazánk vezető vezetéstechnikai centruma, a Drivingcamp. Az integrált marketingfeladatok között a kampánystratégián túl az idei kampányok vizuális megújítása mellett szerepel az...

Drivingcamp Facebook játékszabályzat 2021. 05. 08.

A Drivingcamp Hungary Zrt. által szervezett nyereményjáték (a továbbiakban: Játék) szabályait, valamint a játékkal összefüggő adatkezelési feltételeket jelen játékszabályzat (a továbbiakban: Játékszabályzat) foglalja össze.I. A játék szervezője és LebonyolítójaA Játék...

ÁRKÁD tendert nyertünk

ÁRKÁD tendert nyertünk

Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi vezető kommunikációs ügynökségét az ÁRKÁD bevásárlóközpontokat és a debreceni Fórumot működtető ECE Projektmanagement Budapest Kft (ECE). A tenderen részt vevő ügynökségek közül a vállalat a DeepInsight mellett döntött....

Minket választott a Schneider Electric!

Minket választott a Schneider Electric!

A DeepInsight júliustól látja el a közép- és kisfeszültségű, valamint biztonsági energiaelosztás és az automatizálási rendszerek területén vezető szerepet betöltő vállalat marketingkommunikációs feladatait. „A Schneider Electric itthon és világszerte is olyan...

Shortlisten a 2019-es Arany Pengén

Shortlisten a 2019-es Arany Pengén

Első alkalommal neveztünk a nívós reklámversenyre és egyből a döntőben is landoltunk. A Teleki Borcsaládnak készített Versmondó címkék kampányunk a PR megoldások / Termék/márka/szolgáltatás népszerűsítésére kategóriában került a shortlistbe. Nagyon izgulunk, egyúttal...

A DeepInsight Creative nyert a RAVAK tenderén

A DeepInsight Creative nyert a RAVAK tenderén

A RAVAK Hungary Kft. cégünket választotta kommunikációs partnerének, meghívásos tenderen keresztül. „Olyan partnert kerestünk, aki a klasszikus PR megoldások mellett otthon van a kreatív kommunikációban is. A leadott tenderanyag, az ügynökség sikeres kampányai,...

Borral festett képek a Teleki kampányában

Borral festett képek a Teleki kampányában

Művészet a palackban címmel készítettük el a pincészet legújabb kampányát, melynek fő elemeként borral festett műalkotások eladásával a Bethesda Gyermekkórházat támogatják. A Teleki borcsaládtól nem idegen a művészet, tavaly Kiss Judit Ágnes külön erre a célra írt...

2018-ban is a legjobb ügynökségek között!

2018-ban is a legjobb ügynökségek között!

2018-ban újra a legjobb 10 pr ügynökség közé kerültünk! A tegnapi este folyamán kihirdették 2018 legjobb reklám és pr ügynökségeinek listáját, ahol az elért versenypontszámok alapján a 7. helyezést sikerült elérnünk. Egy év kihagyás után sikerült a legjobbak között...

Döntőben a DMBP-n!

Döntőben a DMBP-n!

Újabb shortlisten a versmondó boroscímkék kampányunk! A DMBP minden évben a legjobb digitális eszközökkel megvalósított kampányokat veszi górcső alá, 2018-ban pedig a VR kategória AR technológiával bővült. Így egyedüli döntősként a kiterjesztett valóságot használó...

Shortlisten a Lollipopon is!

Shortlisten a Lollipopon is!

Újfent nagyon örülünk, hiszen a múlt heti 6 Prizma PR shortlist mellett idén bekerültünk a legjobb BTL megoldásokat díjazó Lollipop döntőjébe is, méghozzá PR kategóriában. Idén először neveztünk a BTL megoldásokat díjazó Lollipopra, hiszen a PR kategóriába remekül beleillett a Teleki kampányunk.

6 db shortlist a Prizmán: határtalanul örülünk!

6 db shortlist a Prizmán: határtalanul örülünk!

A 10. Prizma Kreatív PR Díj döntőjében 6 kategóriában is shortlistesek lettünk. Örülünk a jó hírnek és alig várjuk a november 20-i díjátadót! A verseny shortlistesei és nyertesei automatikusan pontszerzők a Kreatív PR Toplistáján, melyet az MPRSZ és a MAKSZ PR...

Integrált, országos kampányt készítünk a Mogyinak

Integrált, országos kampányt készítünk a Mogyinak

A DeepInsight ügynökséget választotta a Mogyi különleges terméke, a vajkaremellel bevont integrált márkakommunikációs kampányának megvalósítására. A Caramoon az elmúlt évben több nemzetközi élelmiszerinnovációs elismerésben is részesült. Az ügynökség feladata olyan...

AR-es versmondó borcímkékkel újítjuk meg a Telekit

AR-es versmondó borcímkékkel újítjuk meg a Telekit

Mindig örömünkre szolgál, ha kampányainkhoz lophatunk kultúrából, vagy használhatjuk azt. Az pedig tetézi ezt, ha ebbe a technológiát és az innovációt is belefűzhetjük. AR-es versmondó borcímkékkel indítottuk útjára a Teleki borok megújulását! A versben és prózában is...

Győzelem a SABRE-n! Mienk az “Oscar-díj”!

Győzelem a SABRE-n! Mienk az “Oscar-díj”!

A PR-szakma Oscarjának is szokták nevezni a Sabre-díjakat, amin idén egyedüli magyarként a DeepInsight kreatív ügynökség kapott arany elismerést az Életben maradnának avagy a Holt Költők Társalgása kampánnyal. Idén volt a legtöbb magyar shortlistes, de végül csak a...

Újra a SABRE döntőjében!

Újra a SABRE döntőjében!

A Légúti Betegek Országos Egyesületének készített És életben maradtak - Holt költők társalgása című kampányunkkal - mely A NYOSZ-nak készített Életben maradnának kampányunk folytatása - 2017 után idén is bejutottunk a SABRE Awards döntőjébe! Nagy megtiszteltetés ez a...

Zsűrizünk a Content Marketing Awardon is!

Zsűrizünk a Content Marketing Awardon is!

Miután tavaly Vágvölgyi Misi, a PR csapat vezetője zsűrizett a Prizmán, most Kézai Béla kollégánkat, a digitális csapat fejét kérték fel zsűritagnak egy másik neves versenyen. A Kreatív kiadója, a PPH Media által kiírt CMA célja, hogy évről-évre megtalálja...