Integrált, országos kampányt készítünk a Mogyinak
A DeepInsight ügynökséget választotta a Mogyi különleges terméke, a vajkaremellel bevont integrált márkakommunikációs kampányának megvalósítására. A Caramoon az elmúlt évben több nemzetközi élelmiszerinnovációs elismerésben is részesült. Az ügynökség feladata olyan...
AR-es versmondó borcímkékkel újítjuk meg a Telekit
Mindig örömünkre szolgál, ha kampányainkhoz lophatunk kultúrából, vagy használhatjuk azt. Az pedig tetézi ezt, ha ebbe a technológiát és az innovációt is belefűzhetjük. AR-es versmondó borcímkékkel indítottuk útjára a Teleki borok megújulását! A versben és prózában is...
Győzelem a SABRE-n! Mienk az “Oscar-díj”!
A PR-szakma Oscarjának is szokták nevezni a Sabre-díjakat, amin idén egyedüli magyarként a DeepInsight kreatív ügynökség kapott arany elismerést az Életben maradnának avagy a Holt Költők Társalgása kampánnyal. Idén volt a legtöbb magyar shortlistes, de végül csak a...
Újra a SABRE döntőjében!
A Légúti Betegek Országos Egyesületének készített És életben maradtak - Holt költők társalgása című kampányunkkal - mely A NYOSZ-nak készített Életben maradnának kampányunk folytatása - 2017 után idén is bejutottunk a SABRE Awards döntőjébe! Nagy megtiszteltetés ez a...
Zsűrizünk a Content Marketing Awardon is!
Miután tavaly Vágvölgyi Misi, a PR csapat vezetője zsűrizett a Prizmán, most Kézai Béla kollégánkat, a digitális csapat fejét kérték fel zsűritagnak egy másik neves versenyen. A Kreatív kiadója, a PPH Media által kiírt CMA célja, hogy évről-évre megtalálja...
Ezüst és egy bronz a 2017-es Prizma Kreatív PR díjátadón!
A legelismertebb hazai PR versenyen, a Kreatív kiadója által szervezett Prizma Kreatív PR díjon a tegnap este folyamán vehettük át az ezüst és bronz díjakat! A döntőben három kategóriában is izgulhattunk, ahol végül az Életben maradnának kampányunk a Gyógyszerek és...
A DeepInsight viszi mostantól a Jófogás és a Használtautó.hu kommunikációját
A Schibsted Hungary meghívásos tenderen, integrált megoldásai miatt választotta ki csapatunkat! A norvég székhelyű Schibsted Media Group magyarországi leányvállalata, a Schibsted Hungary meghívásos tenderen választotta ki új kommunikációs ügynökségét, a Deepinsightot....
Effie shortlisten vagyunk!
Az Életben maradának nevű kampányunk felkerült a hazai Effie idei shortlisjére! A világ több mint 40 országában megrendezésre kerülő 2017. évi Effie reklámhatékonysági verseny hazai versenyén a Társadalmi célú kampányok kategóriájában sikerült a döntőbe kerülnünk! "A...
DeepInsight a BrandFestiválon!
Október 26-án és 27-én rendezik meg a BrandFestivált, ahol a DeepInsight is képviselteti magát. A BrandFestival, Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. A rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági...
Minket választott a Deloitte!
A DeepInsight lesz a Deloitte kommunikációs partnere! "A Deepinsight feladata lesz, hogy a Deloitte szerteágazó tanácsadói tevékenységét egységesen jelenítse meg a különböző iparági szegmensekben, illetve a tanácsadói szolgáltatások kommunikációján túl a partnerek,...
Ügyvezetőnket, Vágvölgyi Misit beválasztották a Prizma Kreatív zsűrijébe!
Büszkén jelentjük be, hogy a Kreatív kiadója, a PPH Media által kiírt Prizma Kreatív Díj 2017 zsűrijébe beválasztották Vágvölgyi Misit, csapatunk ügyvezetőjét. A Prizma Kreatív Díj évről-évre díjazza az adott esztendő legjobb kampányait, 2016-ban a Green Taxinak...
Lopni kell a kultúrából: megjelentünk a Kreatív print kiadványában
A legutóbbi Kreatív print kiadványban velünk is megjelent egy interjú, melyben Vágvölgyi Misi és Vér Balázs mesélt a cégről és a filozófiánkról. "A DeepInsight kezdettől fogva a két terület egyesítésére törekszik, hiszen „a reklám és a pr egy tőről fakad" "Sokan azt...
Közösségi média és influencer kampány a menstruációról
Influenszerekkel vitatják meg a menstruációt, közben a kommenteket monitorozva tesznek eleget a mellékhatás-bejelentési kötelezettségnek. A megbízónk magabiztosan vágott bele abba a közösségi felületeken, influencerek bevonásával futó edukációs kampányba, melynek...
A DeepInsightban folytatja Várszegi György
A DeepInsighthoz igazolt Várszegi György, a közel-keleti karrierjét nemrégiben lezáró reklámszakember. Korábban itthon a Young & Rubican art directora valamint az Ogilvy & Mather head of art-ja volt, július 1-től a kreatív stratégiai partnerként csatlakozott a...
Kategóriagyőzelem a Content + Marketing Award 2017-en!
A Content + Marketing Award-on a tartalommarketing eszközeit és megoldásait használó kampányokat díjazzák, a díjátadó május 31-én volt, az Ankertben. Örömmel jelentjük, hogy az Életben maradnának kampányunk kategóriagyőztes lett (egyesületek/szervezetek kategóriában)...
Ovárium kisfilmünk az RTL Klub híradóban
A Mályvavirág Alapítvány megbízásából a Petefészek Világnapjára készült rejtett kamerás kisfilmünk Kamarás Iván főszereplésével tegnap az RTL Klub híradójában is feltűnt. Csak Magyarországon évente hétszáz nő hal meg petefészekrák miatt. Kora stádiumban még...
Föld napi “újrahasznosított” mozireklám az FCC-nek
Újrahasznosított mozireklám: Árnyékszobor-performanszt álmodott a Föld Napjára a DeepInsight az FCC Magyarország megbízásából. „A hulladék létrehozása nem feltétlenül rossz dolog. Az a helytelen, ha nem kezdünk vele semmit.” - Mark Stevenson gondolatára reflektált a...
A DeepInsight ott van a Sabre Awards döntőjében!
A világ legrangosabb pr-versenyének számon tartott Sabre Awards EMEA-n, Közlekedés és logisztika kategóriában, a Green Taxi kampánnyal ott vagyunk a világ legjobb 5 kampánya között! "A Közlekedés és logisztika kategóriában is köszönthetünk a Sabre Awardson egy magyar...