A DeepInsight ott van a Sabre Awards döntőjében!
A világ legrangosabb pr-versenyének számon tartott Sabre Awards EMEA-n, Közlekedés és logisztika kategóriában, a Green Taxi kampánnyal ott vagyunk a világ legjobb 5 kampánya között! "A Közlekedés és logisztika kategóriában is köszönthetünk a Sabre Awardson egy magyar...
Ott vagyunk a Hipnózis 2017-es döntőjében!
A tavalyi év után idén is bekerültünk a Hipnózis reklámverseny döntőjébe! Ezúttal az Életben maradnának (http://www.eletbenmaradnanak.hu) kampánnyal sikerült a shortlistre jutnunk, méghozzá az Integrált - társadalmi célú kampányok...
Rövid showreel az első évünkből
Még 2016 margójára: ezt a videót vetítettük le a Kreatív által szervezett hazai PR toplista díjátadóján, ahol a 6. legjobb ügynökség lettünk. Deepinsight Creative Agency - 2016 - showreel, PR list award event from Deepinsight on Vimeo.
2016-ban a 6. legjobb ügynökség vagyunk!
Szerda este a Kioskban tartott ünnepélyes díjátadón bemutattuk a PR Toplistát, amely a 2016-os szakmai versenyek alapján rangsorolja a piac szereplőit. Újoncként, az első évünket a 6. helyen zártuk a PR ügynökségi listán. Köszönjük minden ügyfelünknek és barátunknak,...
A DeepInsight készíti az Unilever Nagy Rámakönyvét
A múlt héten két Prizma aranyat is begyűjtő kreatív ügynökség meghívásos tender nyerteseként kapta meg az Unilever Rama Sütőmargarin kommunikációjának egyik legrégebbi és egyben legfontosabb projektjét, a Nagy Ramakönyv megújítását. Kós Nikolett az Unilever...
Két arany a Prizma Kreatív díjátadón!
Tegnap este csapatunk két aranyat is elhozott a 2016-os Prizma Kreatív PR díjátadóról, ahol a Green Taxinak készített kampányunkkal a "Piaci bevezetés/újrabevezetés" és a "Közlekedés" kategóriákban nyertünk. Ezúton köszönjük a Green Taxinak, hogy ezt közösen...
Életben maradnának: index és RTL Klub megjelenések
Az Életben maradnának kampányunk hatalmas sikert aratott, hiszen alig 2 nap alatt közel 50 ezer egyedi látogatót ért el a honlapunk, nem mellékesen rengeteg webes, rádiós és TV-s megjelenést is sikerült elérnünk: Zseniális képregényekben elevenednek meg a legnagyobb...
Rejtélyes hirdetőoszlopok Budapesten: közünk van hozzá!:)
Minden bizonnyal az év legrejtélyesebb hirdetőoszlopát helyezték el Budapest belvárosában. Az oszlop nem plakátokat és nem is reklámot rejt, sőt első pillantásra olyan, mintha valaki betörte volna az üvegét. A különös és igencsak rejtélyes hirdetőoszlopot Budapest...
3 kategóriában is döntösek vagyunk a 2016-os Prizma Kreatívon!
A DeepInsight Creative Agency 3 kategóriában is döntős az idei Prizma Kreatív PR díjon a Green Taxinak készített kampánnyal! November 7-én lezárult az idei Prizma versenyének elsőkörös bírálata. Az online zsűrizés során vállalati szakemberek és ügynökségi képviselők...
VR fejlesztés a CSL Plasmának
A világ legnagyobb plazmagyűjtő vállalatának készítettünk egyedi fejlesztésű, virtuális valóság (VR) edukatív játékot, melyet a nyíregyházi Vidor fesztiválon mutattunk be.
Videós és Influencer kampány a Netpincérnek
Kampányt készítettünk a Netpincérnek, néhány óra alatt 10 000 felé ugrottunk a Facebook nézettséggel... Reklámkampányt indított a Netpincér, amelynek célja a rendelési gyakoriság növelése és új felhasználók megnyerése. Mindezt az ételrendelésre motiváló lehetséges...
Döntőben vagyunk a Hipnózis 2016-on
A Green Taxinak készített kampányunk felkerült a Hipnózis 2016-os reklámversenyének döntős névsorára, a social média megoldások kategóriában. Bővebben: http://kreativ.hu/reklam/cikk/itt_a_2016_os_hipnozis_shortlistje
Mályvavirág Tanösvény a Margitszigeten a Petefészekrák világnapja alkalmából
Különleges eseményt szerveztünk a Petefészekrák világnapja alkalmából: A petefészekrák tüneteire és a tünetek észlelésekor a mielőbbi orvoshoz fordulásra hívjuk fel a figyelmet a méhnyakrák mellett a Mályvavirág tanösvényen, amit a FŐKERT-nek köszönhetően mától bárki...