A Kenyeres Birtok lead ügynöksége lettünk!

„Fajtavédelem szürkemarha-hús fogyasztással” szól az 1200 szürkemarhát tartó Kenyeres Birtok szlogenje. A vállalkozás az első piaci szereplő, amely a teljes termékláncot lefedve, a tenyésztéstől a feldolgozáson keresztül a nagyközönséget kiszolgáló foodtruck hálózattal komplex módon veszi ki a részét a fajta gazdaságos fenntartásából.

Küldetésük a fajta népszerűvé tétele, divatba hozása, a szürkemarha-hús fogyasztás fellendítése a magyar (és nemzetközi) gasztronómiában.

A Deepinsight PR, Social media és kreatív oldalon is támogatja a magyar közönség előtt 2010-ben bemutatkozó vállalkozás munkáját. Csapatunk, a brand grafikai és stratégiai managementjén túl, az offline anyagok tartalmi előállításán és szövegezésén át, a hirdetések kezelésében és a tartalomkészítés mindennapi folyamataiban is együttműködik a Kenyeres Birtokkal.