SENIOR SOCIAL MANAGERT KERESÜNK!

Új, nagyon menő ügyfelünk miatt, de igazából a folyamatos fejlődésvágy okán keressük a social csapatunk új tagját. Nagyon fontos, hogy egy tapasztalt, lehetőleg ügynökségi oldalon mozgó szakembert keresünk.

Az új csapattag

Valójában nálunk nemcsak az inspiráló projektek és ügyfelek miatt, hanem – és ezt most nem a bullshitgenerátor mondatja velünk – az emberközpontú csapat és működés miatt jó dolgozni, úgyhogy ezért (is) itt a helyed!

Persze a szakmaiság az első, ezért, kérlek, csak akkor jelentkezz, ha tényleg ki mered jelenteni magadról, hogy igazi, tapasztalt, rutinos social manager vagy.

Milyen típusú feladattal fogsz szembesülni, mi az, amit szeretnénk, ha képviselnél nálunk?

Social platformok kezelése

Ügyfeleinknek jellemzően Facebook, Instagram és LinkedIn profilokat kezelünk. Mivel rengeteg külön lábon álló kampányt készítünk, ezért azok eseti social támogatása is fontos feladatod lesz.

Közönségkezelés

Persze nem ügyfélszolgálatról van szó, de az igazán jó social szaki bizony közösségként és nem közönségként gondol 1-1 oldal követőire. Velük foglalkozni kell, törődni, simogatni. A kommentelés, üzenetkezelés nagyon fontos és lelkiismeretes hozzáállást igénylő feladat.

Tartalom, tartalom

Nem meglepő, hogy a technikai rész mellett a legfontosabb feladatod mind a social ügyfelek, mind a kampányaink social felütésű tartalmi támogatása lesz. Content, content, story. Ebben hiszünk!

Mérés és riport

Mérés nélkül nincs következtetés: FB insightokat tudnod kell értelmezni, KPI-okban kell tudnod gondolkodni, ha pedig esetleg a GA is megy, azzal külön örömet okozol!

Boosting és admanager

Senior szinten, azaz folyamatos célközönség- és teljesítményoptimalizálással: elvárás, hogy aktívan ismerd és használd az FB hirdetéskezelőjét és Business funkcióit a social oldalak és tartalmaik tekintetében.

Kreatív social támogatás

Rengeteg kampányunk van, ha szétnézel Facebook oldalunkon, láthatod, hogy néha egész kreatívak vagyunk, gyakran még díjakat is kapunk érte. Ezeket a kampányokat szinte minden esetben támogatni kell social oldalról: nemcsak jelenlét, hanem aktivitás felütéssel is: itt biztosan szembe fog jönni a TikTok.

A DEEPINSIGHT

De kik is vagyunk mi? Szerintünk a legbeszédesebb, ha feljössz a Facebook oldalunkra, ahol minden munkánkról hírt adunk. Egy olyan csapat vagyunk, ahol jellemzően senior kollégákkal dolgozhatsz, nagyon emberközeli légkörben. Ezt tényleg kihangsúlyoznánk, nem csak mi mondjuk magunkról, hanem az itt dolgozó csapattagjaink is. Kattints ide és nézd meg Facebookon, hogy milyen kampányokat készítünk, milyen ügyfelekkel dolgozunk, jobb napjainkon milyen díjakat nyerünk:

DEEPINSIGHT FACEBOOK OLDAL

Csocsó nincs, de helyette ide szeretsz majd bejárni az emberek miatt

Folyamatosan bővülünk, már 25 körüli a létszámunk, pedig alig 6 éve alapítottuk a céget. A mag ezer(+1) éve ismeri egymást korábbról, az “újak” pedig annak szellemében ragadtak nálunk, hogy igazán be tudtak illeszkedni a kiegyensúlyozott légkörbe. Irodánk a 2. kerület zöldövezetében, Pasaréten van. Van mókusunk is 2 – ez utóbbi talán a legfontosabb!:D

Nem hiszed el, de adunk fizetést!

A pénz fontos, tudjuk, igyekszünk olyan pénzügyi feltételeket nyújtani, amiben komfortosan érzed magad. Máshogy nem lesz értelme a dolognak.

Csicsergő madarak, jó közlekedés

Bár ez adottság, mégis fontos: kellemes irodában, egészen csodás környéken, Pasaréten dolgozunk. Van szép zöld kert (amit talán ki sem használunk eléggé), és az egész környékből sugárzik a budai nyugodtság. A közlekedés remek, érdemes rákeresni a Pasaréti térre Google mapsen.

P

Homeoffice lehetőségek

Ez egy nagyon fontos téma: jelenleg és vélhetően jó sokáig még (hiszen bevált) úgy dolgozunk, hogy heti 3 napot vagyunk bent az irodában, 2 napot pedig homeofficeban. Sőt, így a nyári hónapokban havonta 1 hetet mindenki végig otthonról dolgozhat. Persze ennek alapfeltétele, hogy megfelelő keretekben vezetjük/kezeljük.

Ügyfeleink és kampányaink

Ha megnézted a Facebook oldalunkat, láthatod, hogy igazán remek kampányokon dolgozhatunk. Legyen szó állandó ügyfeleinkről vagy eseti kampányfeladatainkról, mindig ugyanazt a gondolkodásmódot képviseljük: kommunikációs célokat támogatunk, tartalmat és sztorit kreálunk. Ha hozzánk jössz, garantáljuk, hogy nagyon gyorsan új távlatok nyílnak meg a kommunikációs gondolkodásodban. Nálunk nem rizsa az, hogy a PR, a digitál és a reklám egymást támogatja. Közösen ötletelünk, az eszközöket pedig a tartalom és a cél mellé rendeljük. 

Jelentkeznél? Küldd el a CV-det: job@deepinsight.hu

Miket csinálunk? Ami fontosabb: hogyan gondolkodunk?

Ezt a Mogyinak készített content fókuszú munkánkat nem csak mi szerettük, hanem az ügyfelünk, sőt a szakma is, hiszen számos díjat nyert. Nézd meg az alábbi best practice videót, szerintünk kiderül belőle, hogy miként is gondolkodunk mi arról, hogy milyen egy igazi tartalom és sztori alapú kampány.