SENIOR SOCIAL MANAGERT KERESÜNK!
Social media csapatunk új tagját keressük, egy tapasztalt, lehetőleg ügynökségi gyakorlattal rendelkező SENIOR SOCIAL MEDIA MENEDZSER személyében!
Az új csapattag
Az egy dolog, hogy remek ügyfelekkel, inspiráló feladatokon dolgozhatsz egy szuper csapat tagjaként, de segíthetsz megírni a DeepInsight történetének új fejezetét is.
Persze a szakmaiság az első, ezért csak akkor jelentkezz, ha tényleg ki mered jelenteni magadról, hogy igazi, tapasztalt, rutinos social manager vagy.
Milyen típusú feladatokkal fogsz szembesülni, mi az, amit szeretnénk, ha képviselnél nálunk?
Social platformok kezelése
Ügyfeleinknek jellemzően Facebook, Instagram és LinkedIn profilokat kezelünk. Mivel rengeteg külön lábon álló kampányt készítünk, ezért azok eseti social támogatása is fontos feladatod lesz.
Közönségkezelés
Persze nem ügyfélszolgálatról van szó, de az igazán jó social szaki bizony közösségként és nem közönségként gondol 1-1 oldal követőire. Velük foglalkozni kell, törődni, simogatni. A kommentelés, üzenetkezelés nagyon fontos és lelkiismeretes hozzáállást igénylő feladat.
Tartalom, tartalom
Nem meglepő, hogy a technikai rész mellett a legfontosabb feladatod mind a social ügyfelek, mind a kampányaink social felütésű tartalmi támogatása lesz. Content, content, story. Ebben hiszünk!
Mérés és riport
Mérés nélkül nincs következtetés: FB insightokat tudnod kell értelmezni, KPI-okban kell tudnod gondolkodni, ha pedig esetleg a GA is megy, azzal külön örömet okozol!
Boosting és admanager
Senior szinten, azaz folyamatos célközönség- és teljesítményoptimalizálással: elvárás, hogy aktívan ismerd és használd az FB hirdetéskezelőjét és Business funkcióit a social oldalak és tartalmaik tekintetében.
Kreatív social támogatás
Rengeteg kampányunk van, ha szétnézel Facebook oldalunkon, láthatod, hogy néha egész kreatívak vagyunk, gyakran még díjakat is kapunk érte. Ezeket a kampányokat szinte minden esetben támogatni kell social oldalról: nemcsak jelenlét, hanem aktivitás felütéssel is: itt biztosan szembe fog jönni a TikTok.
A DEEPINSIGHT
De kik is vagyunk mi? Szerintünk a legbeszédesebb, ha feljössz a Facebook oldalunkra, ahol minden munkánkról hírt adunk. Egy olyan csapat vagyunk, ahol jellemzően senior kollégákkal dolgozhatsz, nagyon emberközeli légkörben. Ezt tényleg kihangsúlyoznánk, nem csak mi mondjuk magunkról, hanem az itt dolgozó csapattagjaink is. Kattints a gombra és nézd meg Facebookon, hogy milyen kampányokat készítünk, milyen ügyfelekkel dolgozunk, jobb napjainkon milyen díjakat nyerünk:
Szeretsz majd bejárni az emberek miatt
Folyamatosan bővülünk, már 30 körüli a létszámunk, pedig alig 8 éve alapítottuk a céget. A mag ezer(+1) éve ismeri egymást korábbról, az “újak” pedig annak szellemében ragadtak nálunk, hogy igazán be tudtak illeszkedni a kiegyensúlyozott légkörbe.
Homeoffice lehetőségek
Ez egy nagyon fontos téma: jelenleg és vélhetően jó sokáig még (hiszen bevált) úgy dolgozunk, hogy heti 3 napot vagyunk bent az irodában, 2 napot pedig homeofficeban. Sőt, így a nyári hónapokban havonta 1 hetet mindenki végig otthonról dolgozhat.
Nem hiszed el, de adunk fizetést!
A pénz fontos, tudjuk, igyekszünk olyan pénzügyi feltételeket nyújtani, amiben komfortosan érzed magad. Máshogy nem lesz értelme a dolognak.
Jelentkeznél? Küldd el a CV-det: job@deepinsight.hu
Miket csinálunk? Ami fontosabb: hogyan gondolkodunk?
Ezt a Mogyinak készített content fókuszú munkánkat nem csak mi szerettük, hanem az ügyfelünk, sőt a szakma is, hiszen számos díjat nyert. Nézd meg az alábbi best practice videót, szerintünk kiderül belőle, hogy miként is gondolkodunk mi arról, hogy milyen egy igazi tartalom és sztori alapú kampány.