Elindult az Egyedülfekvők.hu oldal a DeepInsight támogatásával!

Elindult az Egyedülfekvők.hu oldal a DeepInsight támogatásával!

Az oldal elsődleges célja párbeszédet indítani az egyedül élőkkel kapcsolatos sztereotípiákról November 11-én, az egyedülállók világnapján indult útjára az Egyedülfekvők.hu oldal, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet az egyedül élőkkel kapcsolatos...

NYEREMÉNYERDŐ az ÁRKÁD Szegedben!

NYEREMÉNYERDŐ az ÁRKÁD Szegedben!

Az ÁRKÁD Szegeddel idén társasjátékon alapuló jótékonyságot népszerűsítő kalandot hoztunk a bevásárlóközpontba látogatóknak.A játék örömén túl a látogatók értékes ajándékokat nyerhetnek, sőt, a kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a szegedi közhasznú alapítványok...

Nagy lendülettel kezdtük az őszt

Nagy lendülettel kezdtük az őszt

Legyen szó zöld kommunikációról vagy a szakma innovációiról, a DeepInsight tagjai a sikeres csapatmunkán túl, egyénileg is bizonyítottak az ősz kezdetén.Paul Ágnes, a Cleanwashers társalapítója és a DeepInsight PR vezetője a kreativ.hu-n megjelent véleménycikkében...

A Kenyeres Birtok lead ügynöksége lettünk!

A Kenyeres Birtok lead ügynöksége lettünk!

„Fajtavédelem szürkemarha-hús fogyasztással” szól az 1200 szürkemarhát tartó Kenyeres Birtok szlogenje. A vállalkozás az első piaci szereplő, amely a teljes termékláncot lefedve, a tenyésztéstől a feldolgozáson keresztül a nagyközönséget kiszolgáló foodtruck...

Elindult a VaccInTime, a szerelemprojektünk!

Elindult a VaccInTime, a szerelemprojektünk!

Megálmodtuk, megcsináltuk! Gőzerővel hasít szerelemprojektünk, a VaccInTime, hazánk első oltásfigyelmeztető rendszere, amelyet stratégiai partnerünk, a Comnica közreműködésével valósítottunk meg.Tehát, ha kisgyermekes szülő vagy, és számodra is nehéz fejben tartani a...

What to do with your brand during COVID-19?

What to do with your brand during COVID-19?

Our creative team has prepared a white paper to give brands a quick fix with their communication during these though times we have to face now. This publication includes a few simple steps on what you should do with your brand and its communication during the coronavirus crisis.

Megnyertük a Drivingcamp tendert

Megnyertük a Drivingcamp tendert

Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi integrált kommunikációs ügynökségét hazánk vezető vezetéstechnikai centruma, a Drivingcamp. Az integrált marketingfeladatok között a kampánystratégián túl az idei kampányok vizuális megújítása mellett szerepel az...

ÁRKÁD tendert nyertünk

ÁRKÁD tendert nyertünk

Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi vezető kommunikációs ügynökségét az ÁRKÁD bevásárlóközpontokat és a debreceni Fórumot működtető ECE Projektmanagement Budapest Kft (ECE). A tenderen részt vevő ügynökségek közül a vállalat a DeepInsight mellett döntött....

Minket választott a Schneider Electric!

Minket választott a Schneider Electric!

A DeepInsight júliustól látja el a közép- és kisfeszültségű, valamint biztonsági energiaelosztás és az automatizálási rendszerek területén vezető szerepet betöltő vállalat marketingkommunikációs feladatait. „A Schneider Electric itthon és világszerte is olyan...

Shortlisten a 2019-es Arany Pengén

Shortlisten a 2019-es Arany Pengén

Első alkalommal neveztünk a nívós reklámversenyre és egyből a döntőben is landoltunk. A Teleki Borcsaládnak készített Versmondó címkék kampányunk a PR megoldások / Termék/márka/szolgáltatás népszerűsítésére kategóriában került a shortlistbe. Nagyon izgulunk, egyúttal...

A DeepInsight Creative nyert a RAVAK tenderén

A DeepInsight Creative nyert a RAVAK tenderén

A RAVAK Hungary Kft. cégünket választotta kommunikációs partnerének, meghívásos tenderen keresztül. „Olyan partnert kerestünk, aki a klasszikus PR megoldások mellett otthon van a kreatív kommunikációban is. A leadott tenderanyag, az ügynökség sikeres kampányai,...

Borral festett képek a Teleki kampányában

Borral festett képek a Teleki kampányában

Művészet a palackban címmel készítettük el a pincészet legújabb kampányát, melynek fő elemeként borral festett műalkotások eladásával a Bethesda Gyermekkórházat támogatják. A Teleki borcsaládtól nem idegen a művészet, tavaly Kiss Judit Ágnes külön erre a célra írt...

2018-ban is a legjobb ügynökségek között!

2018-ban is a legjobb ügynökségek között!

2018-ban újra a legjobb 10 pr ügynökség közé kerültünk! A tegnapi este folyamán kihirdették 2018 legjobb reklám és pr ügynökségeinek listáját, ahol az elért versenypontszámok alapján a 7. helyezést sikerült elérnünk. Egy év kihagyás után sikerült a legjobbak között...

Döntőben a DMBP-n!

Döntőben a DMBP-n!

Újabb shortlisten a versmondó boroscímkék kampányunk! A DMBP minden évben a legjobb digitális eszközökkel megvalósított kampányokat veszi górcső alá, 2018-ban pedig a VR kategória AR technológiával bővült. Így egyedüli döntősként a kiterjesztett valóságot használó...

Shortlisten a Lollipopon is!

Shortlisten a Lollipopon is!

Újfent nagyon örülünk, hiszen a múlt heti 6 Prizma PR shortlist mellett idén bekerültünk a legjobb BTL megoldásokat díjazó Lollipop döntőjébe is, méghozzá PR kategóriában. Idén először neveztünk a BTL megoldásokat díjazó Lollipopra, hiszen a PR kategóriába remekül beleillett a Teleki kampányunk.