Elindult az Egyedülfekvők.hu oldal a DeepInsight támogatásával!
Az oldal elsődleges célja párbeszédet indítani az egyedül élőkkel kapcsolatos sztereotípiákról November 11-én, az egyedülállók világnapján indult útjára az Egyedülfekvők.hu oldal, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet az egyedül élőkkel kapcsolatos...
NYEREMÉNYERDŐ az ÁRKÁD Szegedben!
Az ÁRKÁD Szegeddel idén társasjátékon alapuló jótékonyságot népszerűsítő kalandot hoztunk a bevásárlóközpontba látogatóknak.A játék örömén túl a látogatók értékes ajándékokat nyerhetnek, sőt, a kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a szegedi közhasznú alapítványok...
Nagy lendülettel kezdtük az őszt
Legyen szó zöld kommunikációról vagy a szakma innovációiról, a DeepInsight tagjai a sikeres csapatmunkán túl, egyénileg is bizonyítottak az ősz kezdetén.Paul Ágnes, a Cleanwashers társalapítója és a DeepInsight PR vezetője a kreativ.hu-n megjelent véleménycikkében...
A fenntartható öltözködés lesz a középpontban az ÁRKÁD Győrnél októberben
Az ÁRKÁD Győr októberben induló Közösségi Gardrób projektjében a fenntartható öltözködésre és a közösségi összefogás erejére hívja fel a figyelmet. A látogatók megunt, de jó állapotú ruhadarabjaikat a bevásárlóközpontban található standon adhatják le. A „gardróbba”...
Hat hónapos együttműködés és zászlóbontás az Omoda-val
Augusztusban nyertünk a Chery Group tenderén, így hat hónapig dolgozunk együtt az Omoda 5 modellt forgalmazó kínai vállalatcsoporttal.
A Kenyeres Birtok lead ügynöksége lettünk!
„Fajtavédelem szürkemarha-hús fogyasztással” szól az 1200 szürkemarhát tartó Kenyeres Birtok szlogenje. A vállalkozás az első piaci szereplő, amely a teljes termékláncot lefedve, a tenyésztéstől a feldolgozáson keresztül a nagyközönséget kiszolgáló foodtruck...
Továbbra is a világ legfenntarthatóbb vállalatával, a Schneider Electric-kel dolgozunk
Az elmúlt évek sikeres PR- és marketingkampányainak köszönhetően hosszú távú partneri együttműködés mellett kötelezte el magát a Schneider Electric és a DeepInsight. Immár ötödik éve támogatjuk az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén...
Elindult a VaccInTime, a szerelemprojektünk!
Megálmodtuk, megcsináltuk! Gőzerővel hasít szerelemprojektünk, a VaccInTime, hazánk első oltásfigyelmeztető rendszere, amelyet stratégiai partnerünk, a Comnica közreműködésével valósítottunk meg.Tehát, ha kisgyermekes szülő vagy, és számodra is nehéz fejben tartani a...
What to do with your brand during COVID-19?
Our creative team has prepared a white paper to give brands a quick fix with their communication during these though times we have to face now. This publication includes a few simple steps on what you should do with your brand and its communication during the coronavirus crisis.
Megnyertük a Drivingcamp tendert
Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi integrált kommunikációs ügynökségét hazánk vezető vezetéstechnikai centruma, a Drivingcamp. Az integrált marketingfeladatok között a kampánystratégián túl az idei kampányok vizuális megújítása mellett szerepel az...
ÁRKÁD tendert nyertünk
Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi vezető kommunikációs ügynökségét az ÁRKÁD bevásárlóközpontokat és a debreceni Fórumot működtető ECE Projektmanagement Budapest Kft (ECE). A tenderen részt vevő ügynökségek közül a vállalat a DeepInsight mellett döntött....
Minket választott a Schneider Electric!
A DeepInsight júliustól látja el a közép- és kisfeszültségű, valamint biztonsági energiaelosztás és az automatizálási rendszerek területén vezető szerepet betöltő vállalat marketingkommunikációs feladatait. „A Schneider Electric itthon és világszerte is olyan...
Shortlisten a 2019-es Arany Pengén
Első alkalommal neveztünk a nívós reklámversenyre és egyből a döntőben is landoltunk. A Teleki Borcsaládnak készített Versmondó címkék kampányunk a PR megoldások / Termék/márka/szolgáltatás népszerűsítésére kategóriában került a shortlistbe. Nagyon izgulunk, egyúttal...
A DeepInsight Creative nyert a RAVAK tenderén
A RAVAK Hungary Kft. cégünket választotta kommunikációs partnerének, meghívásos tenderen keresztül. „Olyan partnert kerestünk, aki a klasszikus PR megoldások mellett otthon van a kreatív kommunikációban is. A leadott tenderanyag, az ügynökség sikeres kampányai,...
Borral festett képek a Teleki kampányában
Művészet a palackban címmel készítettük el a pincészet legújabb kampányát, melynek fő elemeként borral festett műalkotások eladásával a Bethesda Gyermekkórházat támogatják. A Teleki borcsaládtól nem idegen a művészet, tavaly Kiss Judit Ágnes külön erre a célra írt...
2018-ban is a legjobb ügynökségek között!
2018-ban újra a legjobb 10 pr ügynökség közé kerültünk! A tegnapi este folyamán kihirdették 2018 legjobb reklám és pr ügynökségeinek listáját, ahol az elért versenypontszámok alapján a 7. helyezést sikerült elérnünk. Egy év kihagyás után sikerült a legjobbak között...
Döntőben a DMBP-n!
Újabb shortlisten a versmondó boroscímkék kampányunk! A DMBP minden évben a legjobb digitális eszközökkel megvalósított kampányokat veszi górcső alá, 2018-ban pedig a VR kategória AR technológiával bővült. Így egyedüli döntősként a kiterjesztett valóságot használó...
Shortlisten a Lollipopon is!
Újfent nagyon örülünk, hiszen a múlt heti 6 Prizma PR shortlist mellett idén bekerültünk a legjobb BTL megoldásokat díjazó Lollipop döntőjébe is, méghozzá PR kategóriában. Idén először neveztünk a BTL megoldásokat díjazó Lollipopra, hiszen a PR kategóriába remekül beleillett a Teleki kampányunk.