Nagy lendülettel kezdtük az őszt
Legyen szó zöld kommunikációról vagy a szakma innovációiról, a DeepInsight tagjai a sikeres csapatmunkán túl, egyénileg is bizonyítottak az ősz kezdetén.
Paul Ágnes, a Cleanwashers társalapítója és a DeepInsight PR vezetője a kreativ.hu-n megjelent véleménycikkében fontos témákat érintett a klíma- és ESG-kommunikáció jelenéről. Az elmúlt évtizedekben figyelmen kívül hagyott klímaváltozás most már sürgető valósággá vált, a kommunikációs szakma felelősségéhez pedig nem férhet kétség. A különféle szabályozási rendszerek, bár egyre szélesebb körben elterjedtek, nem elegendőek önmagukban. A marketing- és kommunikációs szakmának új szemléletre van szüksége: tudatos, etikus kommunikációra. Az iparág szakértőinek és vezetőinek is feladata a társadalom attitűdjének megváltoztatása, hogy a fenntarthatóság valóban a vállalati és piaci folyamatok, valamint a társadalmi kommunikáció részévé váljon. Ági arra hívja fel a figyelmet, hogy a kommunikációs szakma használja fel erejét a túlfogyasztás csökkentésére és a klímaváltozás elleni harcban való aktív részvételre.
Vér Balázs, csapatunk kreatívigazgatója és a Cleanwashers társalapítója Paul Ágnes véleménycikkére reagálva a reklám- és kommunikációs szakma felelősségéről írt a kreativ.hu-n. Szerinte az emberiség, ha úgy tetszik, a költséghatékonyság miatt nem menti meg önmagát. Balázs úgy véli, hogy a klímaváltozás mérséklése helyett tompításról kell beszélni. A reklámipar hosszú évtizedek óta a túlzott fogyasztást népszerűsíti, így itt az idő az önvizsgálatra és a szemléletformálásra. A szakmának kulcsszerepe van abban, hogy etikus kommunikációt és valódi edukációt valósítson meg, segítve a vállalatokat a fenntartható jövőhöz vezető attitűdök formálásában. A kihívások ellenére a szakma potenciálja hatalmas, az idő pedig a cselekvést sürgeti.
Kézai Béla, a DeepInsight digitális vezetője, aktívan részt vett a DIMSZ Keresőmarketing Tagozatának legújabb “Keresőmarketing útmutató” e-bookjának elkészítésében. A kiadványban két cikket írt a KPI-ok és a konverzióoptimalizálás fontosságáról, hozzájárulva a szakmai diskurzushoz. Béla hangsúlyozta, hogy az útmutató célja, hogy támogassa a szakmát váltókat és a tapasztalt szakembereket tudásuk bővítésében. Az anyag a gyorsan változó marketing világában segíti a legfrissebb trendek és gyakorlatok megértését, és értékes alap lehet a keresőmarketing területén, elérhetővé téve a szakmai fejlődést mindenki számára.