GreenInsight
Szívügyünk és szakterületünk az etikus zöld márkakommunikáció
Elkötelezettek vagyunk
Paul Ágnes PR-kommunikációs vezetőnk és Vér Balázs kreatív igazgatónk 2020-ban fogtak össze, hogy változást hozzanak a klasszikus reklám- és márkakommunikációs szakmába. Céljuk a tiszta, zöldrefestések nélküli egyenes kommunikáció megteremtése a fogyasztói és szolgáltatói szektorokban, mert ez a jövő fenntarthatóságának záloga.
A zöld márkakommunikáció hazai úttörőiként számos multinacionális vállalatnak, startupnak és civil szervezetnek segítünk zöldkommunikációs stratégiájuk felépítésében és kampányaik kivitelezésében.
Célunk, hogy megmutassuk: az etikus kommunikáció nemcsak feladat, de magas szinten művelve jelentős versenyelőnyt is jelenthet.
Integrált reklámügynökségként a stratégiai tanácsadás, a PR és a reklám eszközrendszerét használva felépítettük azt a tudásbázist, ami az etikus, hiteles és eredményes márkakommunikáció megvalósításához szükséges.
Pontos stratégiai tervezés
Az évek folyamán átfogó audit folyamatot dolgoztunk ki
Jogi környezet
Naprakészen követjük és ismerjük a jogi környezetet
Nyelvi és képi világ
Pontosan ismerjük az etikus zöld tematikájú kommunikációhoz szükséges nyelvi és képi világot
Narratívák és diszkurzusok
Otthonosan mozgunk környezetről, az éghajlatváltozásról és a jövőről szóló narratívák és diskurzusok területén
Greenwashing
Sokéves szakértelemmel és tapasztalattal rendelkezünk a greenwashing felimerése és elkerülése területén
Tudományos háttérismeretek
A tudományos élet legjobbjai segítenek a zöld állítások ellenőrzésében és megalapozásában
NAPRAKÉSZ ZÖLDKOMMUNIKÁCIÓS SZAKÉRTELEM + FULL SERVICE ÜGYNÖKSÉGI HÁTTÉR = DEEPINSIGHT
DEEPINSIGHT FACEBOOK OLDALMiben tudunk segíteni neked?
A zöldkommunikációs hibák elkerülésétől a zöld üzenetek átforgó brand stratégiába integrálásán át a komplex kampánykivitelezésen keresztül gyakorlatilag mindenben.
1. Átfogó zöldkommunikációs audit
Zöldkommunikációs auditunk során felmérjük a vállalat jelenlegi helyzetét. Ez az első lépés ahhoz, hogy vállalat kommunikációja hiteles és meggyőző legyen. Részletes elemzéseink feltárják az erősségeket és gyengeségeket, és ezek alapján javaslatokat teszünk.
2. Szemléletformálás és oktatás
Az auditot követően segítünk a szervezeti szemléletformálásban és oktatásban, hogy a cég tagjai megértsék és magukénak tudják a fenntarthatósági célokat és azok fontosságát. Ez biztosítja, hogy a vállalat minden szinten elkötelezett legyen a zöld gyakorlatok iránt.
3. Stratégiai tervezés és megvalósítás
Amikor a vállalat készen áll, a kidolgozott zöldkommunikációs stratégia alapján közösen tervezzük meg és hajtjuk végre a kommunikációs tevékenységeket. Célunk, hogy az üzenetek hitelesen és hatékonyan jussanak el a célközönséghez.
4. Gyors és rugalmas támogatás
Gyors konzultációra és támogatásra mindig rendelkezésre állunk. Tudjuk, hogy a fenntarthatósági kihívások spontán megoldásokat is igényelnek.