GreenInsight

Szívügyünk és szakterületünk az etikus zöld márkakommunikáció

Elkötelezettek vagyunk

Paul Ágnes PR-kommunikációs vezetőnk és Vér Balázs kreatív igazgatónk 2020-ban fogtak össze, hogy változást hozzanak a klasszikus reklám- és márkakommunikációs szakmába. Céljuk a tiszta, zöldrefestések nélküli egyenes kommunikáció megteremtése a fogyasztói és szolgáltatói szektorokban, mert ez a jövő fenntarthatóságának záloga.

A zöld márkakommunikáció hazai úttörőiként számos multinacionális vállalatnak, startupnak és civil szervezetnek segítünk zöldkommunikációs stratégiájuk felépítésében és kampányaik kivitelezésében.

Célunk, hogy megmutassuk: az etikus kommunikáció nemcsak  feladat, de  magas szinten művelve jelentős versenyelőnyt is jelenthet.

Integrált reklámügynökségként a stratégiai tanácsadás, a PR és a reklám eszközrendszerét használva felépítettük azt a tudásbázist, ami az etikus, hiteles és eredményes márkakommunikáció megvalósításához szükséges.

Pontos stratégiai tervezés

Az évek folyamán átfogó audit folyamatot dolgoztunk ki

Jogi környezet

Naprakészen követjük és ismerjük a jogi környezetet

Nyelvi és képi világ

Pontosan ismerjük az etikus zöld tematikájú kommunikációhoz szükséges nyelvi és képi világot

Narratívák és diszkurzusok

Otthonosan mozgunk környezetről, az éghajlatváltozásról és a jövőről szóló narratívák és diskurzusok területén

Greenwashing

Sokéves szakértelemmel és tapasztalattal rendelkezünk a greenwashing felimerése és elkerülése területén

Tudományos háttérismeretek

A tudományos élet legjobbjai segítenek a zöld állítások ellenőrzésében és megalapozásában

NAPRAKÉSZ ZÖLDKOMMUNIKÁCIÓS SZAKÉRTELEM + FULL SERVICE ÜGYNÖKSÉGI HÁTTÉR = DEEPINSIGHT

DEEPINSIGHT FACEBOOK OLDAL

Miben tudunk segíteni neked?

A zöldkommunikációs hibák elkerülésétől a zöld üzenetek átforgó brand stratégiába integrálásán át a komplex kampánykivitelezésen keresztül gyakorlatilag mindenben.

P

1. Átfogó zöldkommunikációs audit

Zöldkommunikációs auditunk során felmérjük a vállalat jelenlegi helyzetét. Ez az első lépés ahhoz, hogy vállalat kommunikációja hiteles és meggyőző legyen. Részletes elemzéseink feltárják az erősségeket és gyengeségeket, és ezek alapján javaslatokat teszünk.

P

2. Szemléletformálás és oktatás

Az auditot követően segítünk a szervezeti szemléletformálásban és oktatásban, hogy a cég tagjai megértsék és magukénak tudják  a fenntarthatósági célokat és azok fontosságát. Ez biztosítja, hogy a vállalat minden szinten elkötelezett legyen a zöld gyakorlatok iránt.

P

3. Stratégiai tervezés és megvalósítás

Amikor a vállalat készen áll, a kidolgozott zöldkommunikációs stratégia alapján közösen tervezzük meg és hajtjuk végre a kommunikációs tevékenységeket. Célunk, hogy az üzenetek hitelesen és hatékonyan jussanak el a célközönséghez.

P

4. Gyors és rugalmas támogatás

Gyors konzultációra és támogatásra mindig rendelkezésre állunk. Tudjuk, hogy a fenntarthatósági kihívások spontán megoldásokat is igényelnek.

Vedd fel velünk a kapcsolatot: green@deepinsight.hu