Művészet a palackban címmel készítettük el a pincészet legújabb kampányát, melynek fő elemeként borral festett műalkotások eladásával a Bethesda Gyermekkórházat támogatják.

A Teleki borcsaládtól nem idegen a művészet, tavaly Kiss Judit Ágnes külön erre a célra írt borversei szólaltak meg Csuja Imre hangján, a kiterjesztett valóság (AR) technológiájának segítségével. Ezek a Verselő boroscímkék üde színfoltjai voltak kategória kommunikációjának. Idén Teleki Zsigmond, a legendás villányi szőlőnemesítő és borász 165. születésnapja alkalmából egy különleges kampány keretében Gasztonyi Kálmán festőművész 11 borral festett képet készített, az egyik festmény megalkotásában Szabó Győző színművész is közreműködött.

A kampányhoz megfestett képekkel a beteg gyermekeken segít a Teleki: a festmények megvásárolhatók, a befolyt összeggel pedig a Bethesda Gyermekkorházat támogatják. A műalkotások jelenleg a kórházat díszítik, hiszen a betegvárókban állították ki őket az aktivitás végéig.

A koncepció alapját a bor és művészet szoros kapcsolata adta és a tavalyi kampány mintegy folytatásaként készültek el a borral festett képek.

A kampány alatt elkészült műalkotásokból billboard és citylight mutációk készültek, melyekkel a metrovonalakon találkozhatunk. Mindezt egy erős online láb erősíti, mivel mind a CSR törekvést, mind a klasszikus image üzeneteket egy performance alapokon nyugvó online display stratégia egészíti ki.

A borral festett képeket megtekinteni, a támogató-képvásárlásról érdeklődni a http://www.muveszetapalackban.hu weboldalon lehet.