Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi vezető kommunikációs ügynökségét az ÁRKÁD bevásárlóközpontokat és a debreceni Fórumot működtető ECE Projektmanagement Budapest Kft (ECE). A tenderen részt vevő ügynökségek közül a vállalat a DeepInsight mellett döntött. Az integrált marketingszolgáltatásokat kínáló cég szeptembertől látja el teljeskörűen az ÁRKÁD üzletközpontokkal kapcsolatos lead-ügynökségi kommunikációs feladatokat.

A hamburgi székhelyű ECE – Európa egyik meghatározó, kereskedelmi ingatlanokra szakosodott ingatlanfejlesztő és – üzemeltető cége – mintegy 195 bevásárlóközpontot üzemeltet Európa-szerte, beleértve a METRO AG-vel közös vállalat, a MEC METRO-ECE Centermanagement GmbH & Co. KG által üzemeltetett egységeket. Az ECE bevásárlóközpontjaiban naponta 4,2 millió vásárló fordul meg.

AZ ECE számos sikeres leányvállalatot is működtet Európában, és a Magyarország 5 városában (Budapesten, Győrött, Pécsett és Szegeden ÁRKÁD, míg Debrecenben FÓRUM néven) bevásárlóközpontokat működtető ECE Projektmanagment Budapest kft. is egyike ezeknek. A nyertes DeepInsight a cég hamburgi központjában megfogalmazott irányelvek alapján felügyeli és menedzseli a teljes hazai kommunikációt.

„Az ECE-vel megkötött szerződés mérföldkő az ügynökségünk életében, hiszen ezzel a megállapodással sikerült bebizonyítanunk, hogy az integrált PR- és marketingkommunikációra vonatkozó koncepciónk nem csak innovatív, hanem a megbízók számára is vonzó megoldást jelent. Elmondhatjuk, hogy legújabb ügyfelünkkel valóban integrált ügynökséggé váltunk, hiszen az ECE kommunikációs támogatása során teljes fegyvertárunkat bevethetjük” – mondta el Vér Balázs, a DeepInsight társalapítója, kreatív igazgatója.