Mindig örömünkre szolgál, ha kampányainkhoz lophatunk kultúrából, vagy használhatjuk azt. Az pedig tetézi ezt, ha ebbe a technológiát és az innovációt is belefűzhetjük. AR-es versmondó borcímkékkel indítottuk útjára a Teleki borok megújulását!

A versben és prózában is elhangzó borajánlók okostelefonnal, AR-technológiával tekinthetők-hallgathatók meg: a művész szó szerint megelevenedik a borok nyakára húzott egyedi címkéken. A különleges nyakcímkékkel ellátott tételek 2018. június közepétől kerülnek kiskereskedelemi forgalomba.

A teljes kampányról és annak további elemeiről természetesen részletesen beszámolunk a későbbiek folyamán.

Hogyan néz ki mozgásban?

 

 

 

Kapcsolódó olvasnivaló:

https://www.kostolom.hu/Hir/449/a-teleki-borcsalad-csanyi-pinceszet-es-csuja-imre-egy-kiterjesztett-valosagban