Újabb shortlisten a versmondó boroscímkék kampányunk! A DMBP minden évben a legjobb digitális eszközökkel megvalósított kampányokat veszi górcső alá, 2018-ban pedig a VR kategória AR technológiával bővült. Így egyedüli döntősként a kiterjesztett valóságot használó Teleki versmondó boroscímkék kampányunkért izgulhatunk a januári díjátadón.

“145 pályázatból 69-et juttatott shortlistre a DMBP online előzsűrije. A nyertesek kilétére január 30-i díjátadón derül fény.

2018 utolsó reklámversenyén, a Kreatív kiadója által szervezett Digital Media Best Practice-en (DMBP) 145 nevezésből összesen 69-et juttatott rövidlistára az online előzsűri, amelyek közül kedden élőben választotta ki a főzsűri a nyerteseket. Az eredményre a hivatalos díjátadón derül csak fény, amelyet január 30-án tartunk az Extrában.” -írja a Kreatív