A Schibsted Hungary meghívásos tenderen, integrált megoldásai miatt választotta ki csapatunkat!
A norvég székhelyű Schibsted Media Group magyarországi leányvállalata, a Schibsted Hungary meghívásos tenderen választotta ki új kommunikációs ügynökségét, a Deepinsightot.
Ennek értelmében az ügynökség viszi novembertől a Jófogás és a Használtautó.hu kreatív PR kommunikációs feladatait.
„A reklám és a PR hagyományos eszköztára együtt a leghatékonyabb. Egy márka ismertségét úgy tudjuk igazán növelni és megtartani, ha a két területben rejlő lehetőségeket együttesen alkalmazzuk és kihasználjuk a bennük rejlő szinergiákat” – mondta az együttműködéssel kapcsolatban Takács Bíborka, a DeepInsight PR Client Services Directora. “Azért esett a választásunk a DeepInsightra, mert a hagyományos PR ügynökségi tevékenység mellett komoly kreatív, art direkciós és digitális kompetenciákkal is rendelkeznek” – tette hozzá mindehhez Kelemen-Csiki Tünde, a Schibsted Hungary B2B marketing managere.