A DeepInsighthoz igazolt Várszegi György, a közel-keleti karrierjét nemrégiben lezáró reklámszakember. Korábban itthon a Young & Rubican art directora valamint az Ogilvy & Mather head of art-ja volt, július 1-től a kreatív stratégiai partnerként csatlakozott a DeepInsighthoz.
Várszegi György 10 év külföldi karrier után tért vissza Magyarországra
A közel-keleti karrierjét nemrégiben lezáró reklámszakember, aki korábban itthon a Young & Rubican Art Directora valamint az Ogilvy & Mather Head of Art-ja volt, július 1-től a kreatív stratégia partnerként a DeepInsight csapatát erősíti.
A szakember nevéhez olyan elismert munkák fűződnek, mint a World Wild Life Foundation számára készített „Save or Don’t Save” kampány. A munka Finalist Certificate-et nyert a a New York Festivalon copywriting kategóriában és Bronz Szívet Társadalmi célú reklám kategóriában a 2006-os Arany Pengén. Ezen kívül bekerült a The Guardian „The best adverts to save the planet” című válogatásába is.