Influenszerekkel vitatják meg a menstruációt, közben a kommenteket monitorozva tesznek eleget a mellékhatás-bejelentési kötelezettségnek.
A megbízónk magabiztosan vágott bele abba a közösségi felületeken, influencerek bevonásával futó edukációs kampányba, melynek apropója egy új típusú fogamzásgátló megjelenése. A magabiztosság oka, hogy a kampányt tervező és kivitelező ügynökség, a DeepInsight nemrégiben vezette be az általa kifejlesztett mellékhatás figyelő rendszert, mely kiszűri a kommentekbe érkező mellékhatás gyanús bejegyzéseket és segítséget nyújt az elvárt protokoll végrehajtásában is.
Iszak Eszti, Rubint Réka, Peller Anna és férje Lukács Miklós, valamint Mádai Viven is részt vett a közösségi diskurzusban, melynek apropója egy menstruáció témájú nemzetközi kutatás volt, melyben magyar nőket is megkérdeztek.A kampány csúcspontján, a kampány médiapartnere, az NLC.hu Facebook oldalán élőben közvetített kerekasztal-beszélgetésen Rubint Réka és szakemberek vitatták meg a kutatás kapcsán felvetett legsarkalatosabb kérdéseket.
A legmeglepőbb állítás szerint a magyar nők több mint 60 százalékát zavarja a menstruációja. A 40 perces élő közvetítés több mint 40 000 megtekintőt jegyzett.