A legutóbbi Kreatív print kiadványban velünk is megjelent egy interjú, melyben Vágvölgyi Misi és Vér Balázs mesélt a cégről és a filozófiánkról.
“A DeepInsight kezdettől fogva a két terület egyesítésére törekszik, hiszen „a reklám és a pr egy tőről fakad”
“Sokan azt gondolják, hogy a reklámnak a reklám a konkurenciája, amikor a fogyasztók figyelméért harcolunk. Pedig a kultúra a konkurenciája. Amikor brandkommunikációt csinálsz azzal az igénnyel, hogy odafigyeljenek rá és örömmel fogyasszák, ott kulturális teljesítményekkel vagy harcban. Filmekkel, mémekkel stb. És ezekkel el vannak kényeztetve az emberek. Lopni kell a kultúrából, vagy meríteni belőle” – mondja Vér Balázs, a DeepInsight kreatívigazgatója”
Bővebben: http://kreativ.hu/cikk/lopni_kell_a_kulturabol_deepinsight