A DeepInsight lesz a Deloitte kommunikációs partnere!
“A Deepinsight feladata lesz, hogy a Deloitte szerteágazó tanácsadói tevékenységét egységesen jelenítse meg a különböző iparági szegmensekben, illetve a tanácsadói szolgáltatások kommunikációján túl a partnerek, szakértők personal brandigjének támogatása is a digitális platformokon és a mainstream sajtófelületeken egyaránt. Az ügynökséget meghívásos pályázat útján választotta a Deloitte.
“Soha nem látott sebességgel változik a minket körülvevő üzleti környezet. Ügyfeleink, és ezáltal mi is egyre komplexebb problémákkal szembesülünk. Olyan kommunikációs partnert kerestünk, aki képes a lehető legnagyobb potenciált kihozni az előttünk álló kihívásokból. A DeepInsight esetében úgy gondoljuk, hogy a több évtizedes szakmai tapasztalat jól párosul egy újonnan alapított ügynökség friss dinamikájával ” – mondja az új együttműködésről Bánhegyi Csanád a Deloitte marketing és kommunikációs vezetője.”