ÉLETBEN MARADNÁNAK

 

A kampány

A Nyugdíjasok Országos Szövetsége megbízásából készített kampány a bakteriális tüdőgyulladás megelőzhetőségére hívta fel a figyelmet. A tüdőgyulladásban elhunyt 5 nagy magyar költő verseiből a legnevesebb magyar grafikusok rajzoltak képregényt. A kampány életbenmaradnának.hu oldala több mint 100 000 egyéni látogatót vonzott.

A hihetetlenül pozitív fogadtatást a legjobban talán Nino Karotta alias Bazsó Gábor FB posztja önti szavakba:„Ha nekem valaki azt mondta volna, hogy a magyar internet legmenőbb és legprogresszívebb natív tartalmát a Nyugdíjasok Országos Szövetsége jegyzi majd, szépkorúvá válásomig röhögtem volna. Pedig.”

 

Ügyfél: NYOSZ
Dátum: 2016
View: eletbenmaradnanak.hu

Kivitelezés

Felkértünk hát 5 neves magyar képregényrajzolót és illusztrátort – szinte teljesen szabad kezet adva nekik -, hogy fordítsák le a képregény nyelvére az 5 költőóriás egy-egy ikonikus versét.

A verseket egy dedikált honlapon tártuk a nagyközönség elé: www.eletbenmaradnanak.hu

Létrehoztunk a kampánynak egy Facebook oldalt is. Az NL Cafénak annyira tetszett a kezdeményezés, hogy ellenszolgáltatás nélkül melléálltak médiatámogatóként. A kampány indulását a Tüdőgyulladás Világnapja (november 12.) utánra időzítettük.

Weboldal látogatók

Online megjelenés

Print megjelenés

Rádió/TV

A képregények életre keltek


A képregényekből többet is mozgásra bírtunk, hiszen egyes elkészült művekből videókat készítettünk. A versmondó szerepét Kálloy Molnár Péterre bíztuk, a végeredményt pedig imádtuk minden esetben.