A kampány
Először indulhatott vényköteles gyógyszergyártó közösségi kampány. Influenszerekkel vitattuk meg a menstruációt. Zavar a menstruációm? címmel az iparágban egyedülálló módon közösségi felületeken is megjelenő influenszer kampányt indítottunk a külföldi tulajdonú, de magyarországi gyártóegységgel is rendelkező gyógyszercégnek.
Ez azért újdonság, mert a mellékhatás-bejelentési kötelezettség miatt eddig hivatalosan egyetlen gyógyszercég sem vihette volna közösségi felületekre kampányait.
Ezt hidalja át, illetve oldja meg az általunk egyedileg fejlesztett mellékhatás figyelő rendszer, amely kiszűri a kommentekbe érkező, mellékhatásokra rámutató bejegyzéseket és segítséget nyújt az elvárt protokoll végrehajtásában is. Azaz összeköti a mellékhatásokra mutató bejegyzés íróját egy szakemberrel.
2017
View: zavaramenstruaciom.hu
Social media és influencerek
A kampány egyébként egy új típusú fogamzásgátló figyelemfelhívó kampánya. Iszak Eszter, Rubint Réka, Peller Anna és férje Lukács Miklós, illetve Mádai Viven vettek részt a közösségi vitában, amelynek apropója egy menstruáció témájú nemzetközi kutatás volt, ebben magyar nőket is megkérdeztek.
A második etapban pedig 3 videobloggeren keresztül értünk el százezres nagyságrendű megtekintési számot a témával kapcsolatban.
A kampány során egy, a Nők Lapja Café Facebook-oldalán élőben közvetített, negyven perces kerekasztalnak 60 ezer nézője volt, ebben Rubin Réka és szakértők beszéltek a problémáról, és elhangzott az is a kutatásra hivatkozva, hogy “a magyar nők több mint 60 százalékát zavarja a menstruációja”.
Követő
Weboldal látogató
%